اداي ديـن
. بي هيج ترديدي صارمي عزيز نخستین شهید خبرنگار نبود و به يقين كه آخرين شهيد دنياي خبر و رسانه، روشنگري و آگاهي بخشي نيز نخواهد بود، اما همه آناني كه در راه اعتلاي آرمان ها و آرزوهاي يك ملت جان و جهان خود را فدا ميكنند، به درستي كه در زمره پاك ترين، بهترين و برترين هايي هستند كه هر جامعه و ملتي به قطره قطره خون مطهر و مقدس آنها افتخار ميكند.
پس لازم ميدانم از باب تذكر و يادآوري به خود و همه همكاران رسانهاي بخصوص در استان البرز تأكيد كنم كه به ياد داشته باشيم، هر يك از ما ميراثدار انسان هايي اين چنين صادق، بيريا و وارسته هستيم و بايد كه با نهايت تلاش و كوشش دين خود را به خون پاك آنها ادا كنيم.
اگر هر سال همگان اعم از مردمان عادي، دوست و آشنا، مسئول و غيرمسئول جملگي روز خبرنگار ما را مورد لطف قرار داده و هريك به نوعي با تبريك شفاهي، ارسال پيام و در مواردي دادن هديه از ما براي انجام كاري كه وظيفه و مسئوليت ماست قدرداني ميكنند، بديهي است كه حاصل همان ايثار، فداكاري و از جان گذشتگيهايي است كه صارمي عزيز و ديگر شهداي والامقام قلم و اطلاع رساني در تاريخ اين مرز و بوم به ثبت رساندند.
باري، قرار بود اين چند سطر فقط به تبريك و خداقوت به همكاران رسانهاي استان به مناسبت هفدهم مرداد خلاصه شود، اما سمت و سوي اين نوشته خود به خود و به حق به طرف آنهايي كه سرآمد و گل سرسبد حرفه خبر و خبررساني محسوب ميشوند، يعني همان شهداي گرانقدر قلم، آگاهي و روشنگري معطوف شد كه بدون شك اين عزيزان لايق ترين، شايستهترين و برازندهترين افراد براي اداي احترام، تكريم و برگزاري بزرگداشت هستند.
با اين همه ضمن سپاسگزاري از همه مسئولان و مديران استان و كرج بخصوص آنهايي كه علاوه بر تعريف و تمجيد كلامي و سخن گفتن از نقش و تأثير اصحاب رسانه در پيشرفت امور، دست به عمل برده و به برگزاري آيين بزرگداشت براي روز خبرنگار اقدام كردند، اين روز را به تك تك اهالي رسانه البرز تبريك و تهنيت گفته و اميدوارم به پاس خون پاك شهدا و به دور از هرگونه حب و بغض و پرهيز از هرگونه غرض ورزي و دسته بندي، در فضايي دوستانه و رفاقتي و در عين حال رقابتي براي سربلندي ايران اسلامي و استان كهن البرز به وظيفه ذاتي و حرفهاي خود عمل كنيم.