يكي ديگر از آداب اين جشن كهن كه همگان هر سال در آستانه نوروز به آن مبادرت مي‌كنند، خانه تكاني است و در كنار اين خانه تكاني، چقدر زيباست كه خانه تكاني دل‌هايمان را فراموش نكنيم كه بي‌ترديد زدودن زنگار روح با نسيم خوش عطر بهاري و پاك كردن دل از كينه‌ها و كدورت‌ها، ارزشمندترين تحفه‌اي است كه مي‌توانيم به خودمان هديه كنيم.

به راستي، چه نيك است در آستانه سال نو با دلي سرشار از محبت و دوستي همراه‌تر از هميشه، زيبايي‌هاي بهار نو را با هم قسمت كنيم و با اميد فراوان و انگيزه‌اي ژرف، مصمم‌تر از هميشه به استقبال سال نو برويم.

باري، اكنون سال كهنه نفس‌هاي آخرش را مي‌كشد، سالي كه به عنوان عضوي از خانواده بزرگ رسانه‌اي البرز همراه و همدل با ساير همكارانمان در پرتو نام پرآوازه روزنامه ايران تلاش كرديم هرآنچه در توان داريم را براي انجام وظيفه خطير خبر و خبررساني در استان نوپاي البرز به كار گيريم. البرزي كه هرچند نشان آخرين و جوان‌ترين استان كشور را بر پيشاني خود دارد، اما با برخورداري از توانمندي و ظرفيت‌هاي منحصربه‌فرد در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، در همين مدت كوتاه بخصوص در يك سال اخير كه مديريت ارشد البرز موفق به ايجاد و تقويت آرامش و همدلي در فضاي استان شده، به گواه همگان توانسته است ضمن جبران گذشته، به پيشرفت و موفقيت‌هاي قابل توجهي دست يابد. البته كه نقش اهالي فعال و پرتلاش رسانه البرز در اين روند غيرقابل انكار است، اما ترديدي نيست كه اين استان كماكان با جايگاه واقعي و در خور‌شأن مردم شريف آن فاصله دارد، بنابراين براي كاستن از اين فاصله ضرورت تعامل و همكاري 2طرفه بين مسئولان و اصحاب رسانه استان بيش از پيش احساس مي‌شود. به هرحال برغم اينكه كار رسانه‌اي در سال سپري شده همچون هميشه با لحظه‌هاي تلخ و شيرين، خوش و ناخوش، فراز و فرود، حمايت و شكايت، رحمت و زحمت، تأييد و تكذيب، توأم بوده است، اما به همكاري در فضاي رسانه‌اي البرز افتخار مي‌كنم و دست تك تك اهالي رسانه استان را به گرمي مي‌فشارم.

در پايان پيشاپيش با نثار بهترين شادباش‌ها به مناسبت سال نو، شيرين‌ترين لحظه‌ها و روزها را براي اصحاب رسانه و مديران و مسئولان البرز از درگاه خالق يكتا آرزو مي‌كنم و اميدوارم با خانه تكاني دل‌هايمان، بتوانيم نقش و مسئوليت خود در خدمت هرچه بيشتر به مردم شريف و قدرشناس ديار كهن البرز را بيش از پيش ادا كنيم.

آمين